Σχεδίαση λογοτύπου & εταιρικής ταυτότητας
3 επιλογές σχεδίασης Παραδοτέα αρχεία (τι παραλαμβάνετε) |
Λογότυπο & Εταιρική ΤαυτότηταΓιατί κόκκινο κι όχι πράσινο, ή άλλο χρώμα; Ανοικτό ή σκούρο; Στη Black Swan τεκμηριώνουμε τις προτάσεις μας, βάσει Οπτικής Σημειολογίας.
Ένα λογότυπο λειτουργεί σωστά όταν προκαλεί συνειρμούς σχετικούς με την Αξία που προσφέρετε, με ύφος που ταιριάζει σε εσάς και τους πελάτες σας. Είναι πρωταρχική σημασίας η ανάλυση κάθε περίπτωσης πριν πιάσουμε μολύβι και χαρτί.
|
Ανασχεδιασμός λογοτύπου
Μην πειράζετε το λογότυπό σας χωρίς σοβαρό λόγο. Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια, που καταδεικνύουν εάν είναι σωστό να γίνει (ανα) σχεδιασμός λογοτύπου, ή όχι.
Εφόσον διαπιστώσουμε ότι πρέπει πράγματι να το επανασχεδιάσουμε, ανανεώνουμε το design έτσι, ώστε να είναι μοντέρνο, ανταγωνιστικό και να σέβεται την αναγνωρισιμότητα που έχει χτίσει το παλαιότερο. |
Λογότυπα που έχουμε σχεδιάσει
Τα παρακάτω βήματα σχεδίασης, ταυτοχρόνως
παράγουν πολύτιμες πληροφορίες για την ευρύτερη ανάπτυξή σας: |
Έρευνα Ανταγωνισμού
Προσωπικότητα Μάρκας (Brand Personality)
Τεστ προσωπικότητας μάρκας, σύμφωνα με το μοντέλο 5 διαστάσεων του Aacker. Είναι σημαντικό να προσδιορίζουμε σωστά την εταιρεία, το προϊόν, ή την υπηρεσία για την οποία καλούμαστε να σχεδιάσουμε. Αυτό δίνει στο δημιουργικό μας τμήμα την κατάλληλη Αισθητική κατεύθυνση.
Παραδοτέο: Προσωπικότητα Μάρκας (PDF) |
Προφίλ Αγοραστή (Buyer Profile)
Κατευθύνσεις Επικοινωνίας
Συνδυάζουμε τα παραπάνω βήματα και προτείνουμε τις κατάλληλες κατευθύνσεις Επικοινωνίας, για να αναπτύξετε την ανανεωμένη μάρκα σας με κατάλληλο ύφος και μέσα.
|
Brand Style-board
Το brand style-board είναι οδηγός αισθητικής για την μετέπειτα Επικοινωνία σας, με οδηγίες και παραδείγματα σχημάτων, φωτογραφιών, γραμματοσειρών, κ.λπ. Με αυτό, ο web designer, ο εσωτερικός γραφίστας και τα στελέχη σας θα μπορούν καθημερινά να παράγουν κάθε είδους επικοινωνία, χωρίς να ξεφεύγουν από το ύφος, που σχεδιάσαμε τόσο προσεκτικά.
Παραδοτέο: Style-board τυπωμένο (PVC 90x60 εκ.) |
Χρωματική παλέτα
Τα χρώματα προκαλούν λογικούς συνειρμούς και συναισθήματα για τη μάρκα σας. Είναι σημαντικό να τα διατηρείτε απαράλλαχτα στο λογότυπο, τα φυλλάδια, την ιστοσελίδα και κάθε Επικοινωνία σας, ακόμη και τις προσφορές/τιμοκαταλόγους που αποστέλλετε. Γι’ αυτό, χρειάζεστε σαφείς κανόνες εκτύπωσης, κωδικούς χρωμάτων και τρόπο χρήσης.
Παραδοτέο: Χρωματολόγιο μάρκας (PDF) |
Σχεδιασμός λογοτύπου
Ύστερα από τα παραπάνω βήματα, ξέρουμε πλέον καλά που ακριβώς να εστιάσουμε τη δημιουργικότητά μας.
Σχεδιάζουμε μεθοδικά το λογότυπό σας και παραλαμβάνετε τα εξής:
|
Προτεινόμενες γραμματοσειρές
Προτείνουμε τις γραμματοσειρές που ταιριάζουν καλύτερα στην Εικόνα σας. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τις ίδιες στην ιστοσελίδα, την αλληλογραφία, τις προσφορές, τους καταλόγους και τις διαφημίσεις σας. Έτσι, δείχνετε την απαραίτητη συνοχή, για να χτίσετε τη μάρκα σας.
Παραδοτέο: Οδηγίες χρήσης γραμματοσειρών και download link |
Εταιρική Ταυτότητα - Τί περιλαμβάνει
Η Εταιρική Ταυτότητα δίνει την πρώτη εντύπωση για το ποιοι είστε. Είναι προέκταση του λογοτύπου σας και περιλαμβάνει όσα στοιχεία χρειάζεστε, για να παρουσιαστείτε αποτελεσματικά στους πελάτες. Σε μία Εταιρική Ταυτότητα μπορούν να περιλαμβάνονται:
|
Λογότυπο: Ποιο είναι το κόστος;
Θέλετε μία προσφορά για το κόστος σχεδιασμού λογοτύπου; Συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιο, χωρίς καμία δέσμευση από πλευράς σας.
|
Θέλετε μοντέρνα ιστοσελίδα
με αποτελεσματικό περιεχόμενο;
με αποτελεσματικό περιεχόμενο;
Τι λογότυπο χρειάζεστε;
Ρωτήστε μας ό,τι θέλετε για τις γραφιστικές υπηρεσίες μας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα, ή ζητήστε προσφορά online.
Τρεις επιλογές σχεδίασης λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας, ανάλογα με τις ανάγκες σας.